Reklama w wyszukiwarce

Generuj więcej leadów

Generuj więcej leadów

Efektem naszych działań są lepsze pozycje reklam w wyszukiwarce i obniżenie stawek za kliknięcie nawet do 50%. Współpracujemy z klientami posiadającymi aktywne kampanie reklamowe oraz nowymi firmami w Google Ads.

Strategia reklamowa

Sprawdzimy jakie są najważniejsze słowa kluczowe dla Twojej działalności, przeanalizujemy działania konkurencji oraz zaproponujemy rozwiązania, które zwiększą sprzedaż.

Landing Page

Na podstawie wybranych słów kluczowych zaprojektujemy atrakcyjny Landing Page, podepniemy tagi analityczne oraz ustawimy wszystkie niezbędne elementy kampanii Google Ads.

Optymalizacja i raportowanie

Zajmiemy się prowadzeniem, optymalizacją i raportowaniem wyników kampanii Google Ads w rozliczeniu miesięcznym. Działamy w oparciu o Twój budżet reklamowy.

Jak wygląda współpraca?

Landing Page

Zaprojektujemy atrakcyjny Landing Page zoptymalizowany pod kątem najważniejszych słów kluczowych dla Twojej działalności.

Budowa kampanii

Ustawimy wszystkie niezbędne elementy kampanii Google Ads prowadzącej na stronę oraz podepniemy niezbędne tagi analityczne.

Optymalizacja

Zajmiemy się prowadzeniem i optymalizacją kampanii reklamowej w rozliczeniu miesięcznym. Działamy w oparciu o Twój budżet reklamy.

Jak działa reklama w wyszukiwarce?

Reklama w Google Ads to min. reklama w wyszukiwarkach – dzięki dedykowanej platformie jesteś w stanie emitować teksty reklamowe tylko i wyłącznie osobom wpisujących pożądane przez Ciebie frazy. Dzięki temu Twoje reklamy pojawiają się użytkownikom, którzy wyrażają intencję zakupową, co w konsekwencji zwiększa szansę na sfinalizowanie transakcji.

Pamiętaj, że słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników zawierają nie tylko nazwy danych produktów ale często również lokalizację, czy informację o chęci skorzystania z darmowej dostawy lub dowozu na ternie miasta (np. komis samochodowy Kraków lub kebab z dowozem Szczecin). Dzięki raportowi wyszukiwanych haseł możesz nie tylko wykluczyć konkretne słowa kluczowe, ale również w przyszłości udoskonalić swoją ofertę o te zgłaszane, brakujące elementy.

Reklama w wyszukiwarce Google to także kontrola Twoich wydatków!

Reklama w Google Ads to min. reklama w wyszukiwarkach – dzięki dedykowanej platformie jesteś w stanie emitować teksty reklamowe tylko i wyłącznie osobom wpisujących pożądane przez Ciebie frazy. Dzięki temu Twoje reklamy pojawiają się użytkownikom, którzy wyrażają intencję zakupową, co w konsekwencji zwiększa szansę na sfinalizowanie transakcji.

Pamiętaj, że słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników zawierają nie tylko nazwy danych produktów ale często również lokalizację, czy informację o chęci skorzystania z darmowej dostawy lub dowozu na ternie miasta (np. komis samochodowy Kraków lub kebab z dowozem Szczecin). Dzięki raportowi wyszukiwanych haseł możesz nie tylko wykluczyć konkretne słowa kluczowe, ale również w przyszłości udoskonalić swoją ofertę o te zgłaszane, brakujące elementy.