Reklama Google Ads działa w modelu aukcyjnym, w systemie pay-per-click (płatności za kliknięcie). Oznacza to, że płacisz za reklamę tylko w momencie, gdy ktoś w nią rzeczywiście kliknie, a nie za samo jej wyświetlenie.
Cena za kliknięcie (CPC) ustalana jest w drodze licytacji i jest zależna od ilości firm z jakimi konkurujesz, stawek jakimi operują oraz przy pomocy zaawansowanego algorytmu, który określa jakość i trafność Twojej reklamy i strony docelowej dla jej odbiorców.
Koszt obsługi kampanii Google Ads w Clickworth zaczyna się od 500 PLN / mies. dla firm o zasięgu lokalnym lub regionalnym. W przypadku kampanii reklamowych o większym zasięgu lub sklepów internetowych, dokładna wycena zostanie wysłana po wstępniej konsultacji.
Oprócz tego oferujemy dodatkowe usługi tj. budowę Landing Page, optymalizację stawek, analitykę, audyt konta Google Ads i inne.
Optymalny budżet reklamowy zależy od naszej branży oraz stawek za słowa kluczowe, które nas interesują. Ceny za kliknięcie w reklamę wahają się od kilkudziesięciu groszy do nawet kilkudziesięciu złotych w najbardziej konkurencyjnych branżach. Aby określić optymalny budżet reklamowy należy również wziąć pod uwagę czynniki wewnętrzne w firmie tj. obecne przychody i moce przerobowe.
Coraz mądrzejszy system Google jest w stanie wykryć większość takich działań i zwróci nam za nie pieniądze. Dodatkowo w Clickworth wspomagamy się narzędziami, które jeszcze bardziej minimalizują ryzyko utraty pieniędzy. Jednakże nie jest możliwe uzyskanie 100% skuteczności.
Obecnie kupon 1200 PLN na reklamę w Google przyznawany jest wyłącznie dla nowych użytkowników Google Ads. W przypadku posiadania aktywnego konta Google Ads i założeniu nowego konta (nawet jeżeli dotyczy innej działalności), otrzymanie kuponu nie będzie możliwe, chyba że dane rozliczeniowe będą się od siebie różnić.
Wyszukiwarka Google obsługuje ponad 2 biliony wyszukiwań rocznie na całym świecie. To ponad 5 miliardów wyszukiwań dziennie. W odróżnieniu od platform Social Media takich jak np. Facebook, których założeniem jest komunikacja między ludźmi, Google odpowiada na pytania i rozwiązuje problemy, które może zaoferować Twoja firma w postaci produktu lub usługi za pomocą reklamy.
To sprawia, że kampanie Google Ads mogą być bardziej opłacalne, jeżeli wiesz jak to wykorzystać.