Elastyczna warunki umowy
Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 1 mies. okresem wypowiedzenia.
Kontrola budżetu
Nie wydasz więcej niż planujesz, działamy w oparciu o Twój budżet reklamowy.
Certyfikowany zespół
Posiadamy Status Google Premier Partner i wyróżnienie Google Rising Star.
W skrócie, Google Ads (dawniej Adwords) oferuje sposób na przyciągnięcie do Twojej firmy odbiorców, którzy szukają produktów i usług podobnych do tych, które oferujesz. Dzięki Google Ads możesz zwiększyć ruch w witrynie, liczbę wizyt w sklepie stacjonarnym lub promować swoją markę w internecie.
Reklama Google Ads działa w modelu aukcyjnym w systemie pay-per-click (płatności za kliknięcie). Oznacza to, że płacisz za reklamę tylko w momencie, gdy ktoś w nią rzeczywiście kliknie, a nie za samo jej wyświetlenie.
W przypadku małych i średnich firm na reklamę Google Ads warto przeznaczyć pomiędzy 1000 a 3000 PLN w pierwszym miesiącu trwania kampanii. Koszt prowadzenia kampanii reklamowych w Clickworth zaczyna się od 500 PLN / mies.
Wszystko zależy od stawek za najbardziej wartościowe słowa kluczowe w branży, która nas interesuje. Ceny za kliknięcie w reklamę wahają się od kilkudziesięciu groszy do nawet kilkudziesięciu złotych w najbardziej konkurencyjnych branżach. Aby określić optymalny budżet reklamowy należy również wziąć pod uwagę czynniki wewnętrzne w firmie tj. obecne przychody i moce przerobowe.
Niestety jest to możliwe natomiast nie na dużą skalę. Coraz mądrzejszy system Google jest w stanie wykryć większość takich działań i zwróci nam za nie pieniądze. Dodatkowo wspomagamy się narzędziami z zewnątrz, które jeszcze bardziej minimalizują ryzyko utraty pieniędzy. Pomimo tego nie jest możliwe uzyskanie 100% skuteczności, ale w większości przypadków czas przeznaczony na takie działania nie jest warty wyrządzonych szkód, ponieważ jest to „robota” na pełny etat.
Obecnie kupon 1200 PLN na reklamę przyznawany jest wyłącznie dla nowych użytkowników Google Ads. W przypadku posiadania aktywnego konta Google Ads i założeniu nowego konta (nawet jeżeli dotyczy innej działalności), otrzymanie kuponu nie będzie możliwe, chyba że dane rozliczeniowe będą się od siebie różnić.
Wyszukiwarka Google obsługuje ponad 2 biliony wyszukiwań rocznie na całym świecie. To ponad 5 miliardów wyszukiwań dziennie. W odróżnieniu od platform Social Media takich jak np. Facebook, których założeniem jest komunikacja między ludźmi, Google odpowiada na pytania i rozwiązuje problemy, które może zaoferować Twoja firma w postaci produktu lub usługi za pomocą kampanii reklamowych.
To sprawia, że kampanie Google Ads mogą być bardziej opłacalne, jeżeli wiesz jak to wykorzystać.