Kampanie Google Ads dla firm

Efektem naszych działań są lepsze pozycje reklam przy jednoczesnym spadku stawek CPC. Współpracujemy z firmami posiadającymi aktywne kampanie reklamowe oraz nowymi użytkownikami Google Ads.
google partner badge

Elastyczna warunki umowy

Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 1 mies. okresem wypowiedzenia.

Kontrola budżetu

Nie wydasz więcej niż planujesz, działamy w oparciu o Twój budżet reklamowy.

Certyfikowany zespół

Posiadamy Status Google Premier Partner i wyróżnienie Google Rising Star.

Wstępna konsultacja

Omówimy Twoją grupę docelową, czołowych konkurentów i cele kampanii. Następnie wdrożymy dostosowaną strategię, unikalną wyłącznie dla Twojej firmy. Po uzgodnieniu celów kampanii rozpoczniemy proces on-boardingu (24-72 godziny) i zabierzemy się do pracy nad budową nowej kampanii lub optymalizacją istniejących.

Analiza słów kluczowych

Wybór odpowiedniego typu „intencjonalnych” słów kluczowych do strategii reklamowej jest fundamentalną częścią budowy skutecznej kampanii Google Ads. Bez odpowiednich słów kluczowych (i typów dopasowań) Twoja kampania będzie miała niski poziom konwersji i niską skuteczność.

Landing Page

Konwersja stron docelowych naszych klientów wynosi w większości przypadków od 20% do 40%+. Podczas gdy średnia w branży wynosi od 5% do 12% (nasi konkurenci). Mówiąc prościej, zapewnimy Twojej firmie więcej potencjalnych klientów. Jeśli nie chcesz strony zaprojektowanej przez nas, możemy skonsultować się z Twoim webmasterem w zakresie aspektów projektowych bez dodatkowych opłat.

Śledzenie konwersji

Bez odpowiedniego śledzenia konwersji nie można przeprowadzić skutecznej kampanii Google Ads. Zajmiemy się tym wszystkim za Ciebie. Skonfigurujemy konwersje połączeń i w formularzach na stronie, aż do poziomu słów kluczowych. Dzięki temu możesz dokładnie zobaczyć, które słowa kluczowe prowadzą do konwersji.

Testowanie tekstu reklamy

Tekst reklamy dla reklam PPC jest kluczowym elementem zapewniającym, że wyszukiwane słowo kluczowe wyświetla reklamę, która mówi o rozwiązaniu problemu użytkowników za pośrednictwem naszej unikalnej propozycji sprzedaży. Oni szukają problemu, my proponujemy rozwiązanie.

Optymalizacja stawek

Poprawimy wynik jakości wiodących słów kluczowych w Twojej kampanii Google Ads. Prowadzi to do niższych stawek CPC i lepszych pozycji reklam. Oprócz tego dobierzemy odpowiednią strategię ustalania stawek i będziemy stale aktualizować listę negatywnych fraz. Twoje kampanie będą zawsze kierowane na najbardziej optymalne słowa kluczowe o wysokiej konwersji.

Formaty reklam Google Ads

Linki sponsorowane w wyszukiwarce Google

Google Ads oferuje możliwość reklamy wyszukiwarce Google w postaci linków sponsorowanych. Reklamy mogą pojawiać się zarówno na samej górze jak i na samym dole wyników wyszukiwarki w zależności od ustawień kampanii oraz stawek jakimi operujesz.

Linki sponsorowane są wyświetlane na podstawie wybranych słów kluczowych, co pozwala na emisję reklam tylko w przypadku gdy ktoś szuka produktu lub usługi, jaką oferujemy.

Dowiedz się więcej

Reklama banerowa w sieci partnerskiej

Kampania w sieci partnerskiej Google pozwala wyświetlać reklamy displayowe (banerowe) w innych produktach Google i na stronach partnerskich. Reklamy w tym typie kampanii mogą mieć postać statycznych lub interaktywnych banerów graficznych lub video.

Kampania tego typu pozwala również na remarketing, czyli wyświetlanie dopasowanych reklam banerowych podążających za użytkownikami w internecie, którzy odwiedzili wcześniej Twoją witrynę.

Dowiedz się więcej

Reklama produktowa w wyszukiwarce i porównywarkach cenowych

Kampania produktowa to idealna forma reklamy dla właścicieli sklepów internetowych. Umożliwia wyświetlanie reklam produktowych w wyszukiwarce Google oraz w porównywarkach cenowych na stronach partnerskich.

W przeciwieństwie do pozostałych typów kampanii, wymagane jest dodatkowo założenie konta Merchant Center, gdzie dodajemy i konfigurujemy nasze produkty przed budową kampanii w Google Ads.

Dowiedz się więcej

Reklama lokalizacji fizycznej w mapach Google

W przypadku kampanii lokalnych, Google wykorzystuje informacje z Twojego profilu Google Moja Firma (GMB), aby określić odbiorców, położenie geograficzne i słowa kluczowe. Na podstawie tych danych, reklamy lokalne emitowane są automatycznie w sieci wyszukiwania, sieci display oraz na mapach Google.

Dowiedz się więcej

Reklama video w serwisie Youtube

Youtube jest drugą najczęściej odwiedzaną witryną na świecie, z której codziennie korzysta ponad 2 miliardy osób, a liczba ta cały czas się powiększa.

Reklama video w serwisie Youtube może być więc bardzo efektywna w zakresie promowania marki, natomiast wymaga stworzenia atrakcyjnych reklam video i odpowiedniego targetowania. W przeciwnym wypadku narażamy się na przepalanie sporego budżetu reklamowego, który możemy wykorzystać w lepszy sposób.

Dowiedz się więcej

Przejrzyste raporty z kampanii Google Ads

Współpracując z Nami będziesz miał stały dostęp do swojego konta Google Ads oraz do raportów generowanych w czasie rzeczywistym. Będziesz mógł w każdym momencie zalogować się i sprawdzić postępy kampanii reklamowych oraz wprowadzane zmiany.

Nie jesteś dobrym analitykiem? Nie przejmuj się! Raporty tworzymy w taki sposób, aby wszystko było dla Ciebie łatwe i zrozumiałe. W razie problemów zawsze jesteśmy dostępni pod telefonem lub mailowo.
Google Ads Chart

Najczęściej zadawane pytania

W skrócie, Google Ads (dawniej Adwords) oferuje sposób na przyciągnięcie do Twojej firmy odbiorców, którzy szukają produktów i usług podobnych do tych, które oferujesz. Dzięki Google Ads możesz zwiększyć ruch w witrynie, liczbę wizyt w sklepie stacjonarnym lub promować swoją markę w internecie.

Reklama Google Ads działa w modelu aukcyjnym w systemie pay-per-click (płatności za kliknięcie). Oznacza to, że płacisz za reklamę tylko w momencie, gdy ktoś w nią rzeczywiście kliknie, a nie za samo jej wyświetlenie.

W przypadku małych i średnich firm na reklamę Google Ads warto przeznaczyć pomiędzy 1000 a 3000 PLN w pierwszym miesiącu trwania kampanii. Koszt prowadzenia kampanii reklamowych w Clickworth zaczyna się od 500 PLN / mies.

Wszystko zależy od stawek za najbardziej wartościowe słowa kluczowe w branży, która nas interesuje. Ceny za kliknięcie w reklamę wahają się od kilkudziesięciu groszy do nawet kilkudziesięciu złotych w najbardziej konkurencyjnych branżach. Aby określić optymalny budżet reklamowy należy również wziąć pod uwagę czynniki wewnętrzne w firmie tj. obecne przychody i moce przerobowe.

Niestety jest to możliwe natomiast nie na dużą skalę. Coraz mądrzejszy system Google jest w stanie wykryć większość takich działań i zwróci nam za nie pieniądze. Dodatkowo wspomagamy się narzędziami z zewnątrz, które jeszcze bardziej minimalizują ryzyko utraty pieniędzy. Pomimo tego nie jest możliwe uzyskanie 100% skuteczności, ale w większości przypadków czas przeznaczony na takie działania nie jest warty wyrządzonych szkód, ponieważ jest to „robota” na pełny etat.

Obecnie kupon 1200 PLN na reklamę przyznawany jest wyłącznie dla nowych użytkowników Google Ads. W przypadku posiadania aktywnego konta Google Ads i założeniu nowego konta (nawet jeżeli dotyczy innej działalności), otrzymanie kuponu nie będzie możliwe, chyba że dane rozliczeniowe będą się od siebie różnić.

Wyszukiwarka Google obsługuje ponad 2 biliony wyszukiwań rocznie na całym świecie. To ponad 5 miliardów wyszukiwań dziennie. W odróżnieniu od platform Social Media takich jak np. Facebook, których założeniem jest komunikacja między ludźmi, Google odpowiada na pytania i rozwiązuje problemy, które może zaoferować Twoja firma w postaci produktu lub usługi za pomocą kampanii reklamowych.

To sprawia, że kampanie Google Ads mogą być bardziej opłacalne, jeżeli wiesz jak to wykorzystać.

Skontaktuj się
Masz pytanie? Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Recenzje naszych klientów