Budowa kampanii Google Ads w dzisiejszych czasach jest dość prosta. Podczas tworzenia kampanii, Google prowadzi nas krok po krok przez cały proces.
Rodzaje kampanii Google Ads
26 listopada, 2022
W ofercie Google Ads dostępnych jest kilka rodzajów kampanii reklamowych, które różnią się wyglądem, lokalizacją, oraz celem, jaki chcemy osiągnąć.
Wynik jakości w pigułce (Google Ads)
21 listopada, 2022
Wynik jakości to sposób Google na stwierdzenie, że Twoja reklama i strona docelowa spełniają potrzeby potencjalnych klientów.
Reklama w wyszukiwarce Google (linki sponsorowane)
21 listopada, 2022
Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google jest jedną z najskuteczniejszych form promocji online. Skierowana do precyzyjnie zdefiniowanej grupy odbiorców, generuje wartościowy ruch na stronie, a w konsekwencji – przekłada się na pozyskanie nowych leadów i wzrost sprzedaży.
Reklama displayowa (banerowa) w sieci Google
20 listopada, 2022
Reklama displayowa w sieci reklamowej Google (GDN - Google Display Network) jest jednym z najlepszych sposobów na przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii zasięgowej i wizerunkowej.